سن نگاه کردم دیدم زدید 30,,انتظار عدد ۱۷ و ۱۸ رو داشتم
تجارب بد نباید شمارا بدبین کند حتما از یک مشاور کمک بگیرید تا شما بتوانید برون ریزی داشته باشید
هرچی اینجا بگم باز هم شما به تماس های آنها حساسید،،،باهاشون ارتباط صمیمانه بگیرید تا بدبینی ها کم شود