چطور تماس خانواده شوهر رو بی اهمیت کنم؟

سلام میشه لطفا بهم بگین چیکار کنیم نسبت به تماس خانواده شوهرم به شوهرم بی تفاوت باشم؟ اصلا برام اهمیت نداشته باشه. کل زندگیم شده از سرکار میاد چک‌کنم تماساشو. دارم آسیب میبینم.میشه چند تا حرف و جمله در راستای قانع کردن بهم بگین. من چون مادر بزرگ بدی داشتم که همیشه پدرمو بر علیه مادرم پر میکرد این حس بهم دست میده تماسها در غیاب من در راستای پر کردنه شوهرمه در صورتی که میدونم تاحدی زیادی حال و‌احواله، اصلا دسته خودم نیست بهم میریزم تو اخلاقمم با شوهرمم تاثیر میذاره
مرجان مجرب
روانشناس،زوج درمانگر
سن نگاه کردم دیدم زدید 30,,انتظار عدد ۱۷ و ۱۸ رو داشتم تجارب بد نباید شمارا بدبین کند حتما از یک مشاور کمک بگیرید تا شما بتوانید برون ریزی داشته باشید هرچی اینجا بگم باز هم شما به تماس های آنها حساسید،،،باهاشون ارتباط صمیمانه بگیرید تا بدبینی ها کم شود

تجربه های یاری دهنده

هنوز تجربه‌ای ثبت نشده است.