سکس نداشتن و رابطه نداشتن

سلام همه روابطمو سر خونه نرفتن و سکس نداشتن از دست میدم ۲۶ سالمه و افسرده شدم
مرجان مجرب
روانشناس،زوج درمانگر
روابط ناسالم دیگه؟؟ برید توی خونه ها و ارتباط افراد متعدد داشته باشد افسردگی برطرف میشه؟؟ اونایی که از دست میرن بهتره برن،،تکلیفشون روشن ه ،،خونه و سکس یک ارتباط سالم حداقل تا یه مدت زمانی اینارو نداره

تجربه های یاری دهنده

هنوز تجربه‌ای ثبت نشده است.