با پارنتر شکاک چه کنیم؟

سلام وقت بخیر من و پارتنرم هفت ساله باهم هستیم و ایشون دیوانه وااار منو دوست داره اما متاسفانه به شدت شکاک و بد دله. اینطوری بگم که همش احساس میکنه بهش دارم دروغ میگم و دارم میپیچونمش و من همش درحال اثبات خودمم که به خدا خونه بودم بیرون نرفتم تنها نیستم پیش فلانی ام فلان کارو نکردم و.. و باید بگم بهتون که اهل خیانت نبودم هیچوقت ازم خیانت ندیده اما همش فکرمیکنه بهش خیانت کردم با بقیه رابطه دارم حتی یه مدت میگفت با رفیقامی!!چیزی که اصلا به من نمیچسبه. داغون شدم افسرده شدم همش گریه میکنم از تهمت خسته شدم باورم نمیکنه. خیلی عاشقمه و ولمم نمیکنه چندیین بار تموم کردم به زور و مظلوم نمایی برم میگردونه و خب منم میفهمم چقد دوسم داره دلم میسوزه. یعنی باید از کشور برم اگه بخوام ولم کنه و کات کنم..نمیدونم چیکار کنم کمکم کنید
مرجان مجرب
روانشناس،زوج درمانگر
پیش پای شما به سوال جواب دادم بد نیست مطالعه کنید ،،علايم پارانویید که کاملا مشخص ه،،درمانشم دشوار و نشدنی برو عزیزم از کشور واقعا برو

تجربه های یاری دهنده

هنوز تجربه‌ای ثبت نشده است.