پاسخ دادن به حواستگار

سلام دوستانی خواستگاری از طرف یکی از فامیلا معرفی شده که موقعیت خوبی داره از نظر کار و ملاک های اولیه، ولی مشکلی که اینه من یک مشکل جسمانی دارم که هنوز دکترا نتونستن تشخیص دقیق بدن و در حال بررسی هستن، مشکل اینه که از پله که می‌خوام بالا برم باید از یک وسیله کمکی مثل نرده کمک بگیرم که حدود ۶ ساله اینطوری شده ولی من چند ماهی هست که دارم دکترم میرم برای پیگیری.(شاید اصلا مشکل جدی نباشه و با دارو حل بشه ولی هنوز واقعا نمی‌دونم)الان موندم چکار کنم، به فامیلمون بگم که بهشون اطلاع بده بیان برای جلسه اول و آشنایی یا نه، از طرفی میترسم توی جلسه دوم بگم به طرف مشکلمو اینم بره کف دست فامیلمون بزاره و پخش بشه توی فامیل، اطرافیان میگن بزار بیاد بهش بگو شاید اصلا اون مشکلی نداشته باشه و ….از طرفی هم سنم داره بالا می‌ره و شاید همچین موقعیتی دیگه پیش نیادواسطه یک هفته پیش تماس گرفت با مامانم حرف زده ، به نظرتون دیر نشده اگه بخوایم بهش بگیم که به خواستگار اطلاع بده واسه امدنموندم چکار کنم؟ لطفا کمکم کنید.
مرجان مجرب
روانشناس،زوج درمانگر
شما ایشان را ببینید بعد چند جلسه عنوان کنید در وهله اول اصلا بیان نکنید

تجربه های یاری دهنده

هنوز تجربه‌ای ثبت نشده است.