سلام دوستانی خواستگاری از طرف یکی از فامیلا معرفی شده که موقعیت خوبی داره از نظر کار و ملاک های اولیه، ولی مشکلی که اینه من یک مشکل جسمانی دارم که هنوز دکترا نتونستن تشخیص دقیق بدن و در حال بررسی هستن، مشکل اینه که از پله که میخوام بالا برم باید از یک وسیله کمکی مثل نرده کمک بگیرم که حدود ۶ ساله اینطوری شده ولی من چند ماهی هست که دارم دکترم میرم برای پیگیری.(شاید اصلا مشکل جدی نباشه و با دارو حل بشه ولی هنوز واقعا نمیدونم)الان موندم چکار کنم، به فامیلمون بگم که بهشون اطلاع بده بیان برای جلسه اول و آشنایی یا نه، از طرفی میترسم توی جلسه دوم بگم به طرف مشکلمو اینم بره کف دست فامیلمون بزاره و پخش بشه توی فامیل، اطرافیان میگن بزار بیاد بهش بگو شاید اصلا اون مشکلی نداشته باشه و ….از طرفی هم سنم داره بالا میره و شاید همچین موقعیتی دیگه پیش نیادواسطه یک هفته پیش تماس گرفت با مامانم حرف زده ، به نظرتون دیر نشده اگه بخوایم بهش بگیم که به خواستگار اطلاع بده واسه امدنموندم چکار کنم؟ لطفا کمکم کنید.