سلام و وقت بخیرببخشید من چندساله که به فکر ازدواجم به نیاز جنسی بالای دارم رابطه داشتن خارج از ازدواج رو اصلا نمیپسندم اوایل تصمیم گیریم به ازدواج روحیه ام خوب بود وضعیت اقتصادی جامعه هم خوب بود ولی رفته رفته روحیه ام بهم ریخت بخاطر معلولیتم در همین حال هم کسب و کارم موقتی بود کسی هم شرایط من رو قبول نمیکرد الان هم حالم اصلا مساعد نیست بعضی از اوقات به فکر این هستم که خودکشی کنم یا سرطان بگیرم بمیرم راحت بشمدکتر لطفا یک راهنمایی مختصری بکنید که اصلا حالم خوب نیست ممنون از شما