سلام وقت بخیرنمیدونم وسواس فکریه یا چیههمش به این فکر میکنم که وقتی با همسرم میریم بیرون نگاهش میوفته به دخترهامثلا اونشب جلوی یه کلوپ وایستاده بودیم که چنتا دختر توش بودن، من داشتم با تلفن حرف میزدم، چند ثانیه نگاه کرد به داخل کلوپ سرشو برگردوند و باز دوباره نگاه کرد، وقتی پرسیدم چرا گفت تعجب کردم که دختر تو کلوپه(چون معمولا ما ورژن پسرونه شو دیدیم)همش صبحو شب به همین موضوع فکر میکنم که نکنه همش نگاه میکنه و دوست داره نگاه کردن رواگرچه خیلی هم منو دوست داره و منم همینطورما تو عقدیم من 20 اون 27 سالشهبهشم گفتم قسم خورد که اشتباه فکر میکنمب نظرتون نگاها طبیعی هست؟یه سری دیگه هم وقتی از راه رسیدیم به مقصد مون یه دختر داشت از بالا رد میشد 2 ثانیه با چشماش دنبالش کردنمیدونم کنجکاوه طبیعیه یا من حساسم و دارم از درون خودمو میخورم