سلام خسته نباشیدخواهرم 27 سالشه و بسیاااار بی مسئولیته فقط سرکار میره و میاد خونه میخوابه کل وسایلش تو خونه پخشه ،خیلی بددهن و عصبیه دست به سیاه سفید نمیزنه و توقع داره هربار من غذا درس کنم و ظرف بشورم و خونه تمیز کنم وقتی دوروز خونه نباشم میام میبینم قابلمه وظرف غذایی که درس کرده بودم همونجا گذاشته ،خیلی خسته شدم ازش زندگی باهاش جهنمه هربارم میگم یه کاری بکن چناااان داد و بیداد میکنه که اعصاب ادم خورد میشه چند ماه پیش یه بار گاز رو تمیز کرده هنوز میگه فلان روز من گاز تمیز کردم !!اگه ببینه خونه آتیش گرفته هم اهمیت نمیده میگه به من چه من نکردم که !!کاش مامان باباها انقددددد بعضی بچه ها رو لوس و بی مسئولیت بار نمیاوردن