میخوام ازدواج کنم ولی از اکسم میترسم

سلام وقت بخیرلطفا کمکم کنید خیلی در عذابم 🥲من تو یه شهر دیگه دانشجو بودم و وارد رابطه شدم با ادمی که همشهریم بود ولی ساکن جایی بود که من دانشجو بودمدوسالی باهم گذروندیم و بخاطر شرایط بدی که داشت از هم جدا شدیمالان می‌خوام ازدواج کنم ولی ازش میترسم فکر میکنم میفهمه و میره منو بد میکنه جلوی همسر ایندم و خانوادش یا عکس و فیلم هامون رو نشونشون بدهعکس و فیلم معمولی داریم باهم که کنار همیم و اینا چیز بدی نیستچون همچین ادمی هست و تهدید میکنه گاهی ولی یهو اروم میشهاز خواهرش دیده بودم تو طول رابطمون که سعی داشت منو تو چشم خانوادم بد کنه ولی من جز محبت هیچ بدی در حقشون نکردمبعد از رابطمون از همه شنیدم که ادمای درستی نیستن و ذاتشون خرابهاز ترس اینکه عصبی نشه بهش گفتم دیگه نمی‌خوامت ولی نمیخوام هم ازدواج کنماگه بفهمه حس میکنم برام دردسر درست می‌کنهتورو خدا راهنماییم کنید از دست این روان‌پریش راحت شم😓
مرجان مجرب
روانشناس،زوج درمانگر
هر کاری که دلش می‌خواهد انجام بدهد،،،هر موقع اتفاقی افتاد که نمیوفته من هستم با همسرتان صحبت میکنم فاجعه نسازید هر غلطی می‌خواهد انجام دهد ،،،

تجربه های یاری دهنده

هنوز تجربه‌ای ثبت نشده است.