اوایل ازدواجم دقیقاً همین مشکل رو داشتم. همسرم توی رابطه جنسی خیلی خشن بود و من چند بار هم بهش گفتم که اذیتم میکنه، ولی میگفت «من همینجوریم». راستش خیلی برام سخت بود و کمکم داشتم از رابطه میترسیدم.
من اول با خودم فکر کردم شاید طبیعی باشه، ولی بعد که با یه مشاور صحبت کردم فهمیدم نه، رابطه جنسی نباید با درد و ترس همراه باشه. همونجا تصمیم گرفتم کوتاه نیام و خیلی واضح مرز گذاشتم. گفتم اگر قرار باشه این مدل ادامه پیدا کنه، من نمیتونم تحمل کنم و باید از یه متخصص کمک بگیریم.
آخرش با مشاوره زوجدرمانی اوضاع بهتر شد، چون فهمید که این رفتار اصلاً درست نیست.