رابطه جنسی با خشونت

سلام خانم مجرب عزیز چقدر خوشحالم که اینجا پیداتون کردم از وقتی نی نی سایت نیستید خیلی دونبالتون گشتم و خوشحالم که اینجا توی مینی یار هستید چون قوت قلبید،از مهارت پاسخگویی به سوالات شما بسیار تحسین برانگیز است خدا سلامتی بهتون بدهمن 4ماهه ازدواج کردم و توی این 4ماه رابطه جنسی عادی نداشتم همسرم در رابطه جنسی با خشونت و آسیب برخورد میکنه باهاش صحبت کردم میگه من اینجوری هستم خانم مجرب من کسی را ندارم لطفاً بگویید چیکار کنم تحمل همچنین وضعیتی دیگه ممکن نیست لطفاً راهنمایی کنید 🙏
مرجان مجرب
روانشناس،زوج درمانگر
درود فراوان خدمت شما عزیزان ممنون از احساسات قشنگتون باید ایشان بررسی شود در بیشتر موارد با درمان یه سکس تراپیست و جلسات رابطه جنسی متعادل تر می‌شود اگر نتیجه نگرفتید که بعید میدانم تصمیم گیری درست داشته باشید

تجربه های یاری دهنده

نرگس

اوایل ازدواجم دقیقاً همین مشکل رو داشتم. همسرم توی رابطه جنسی خیلی خشن بود و من چند بار هم بهش گفتم که اذیتم می‌کنه، ولی می‌گفت «من همین‌جوریم». راستش خیلی برام سخت بود و کم‌کم داشتم از رابطه می‌ترسیدم.

من اول با خودم فکر کردم شاید طبیعی باشه، ولی بعد که با یه مشاور صحبت کردم فهمیدم نه، رابطه جنسی نباید با درد و ترس همراه باشه. همون‌جا تصمیم گرفتم کوتاه نیام و خیلی واضح مرز گذاشتم. گفتم اگر قرار باشه این مدل ادامه پیدا کنه، من نمی‌تونم تحمل کنم و باید از یه متخصص کمک بگیریم.

آخرش با مشاوره زوج‌درمانی اوضاع بهتر شد، چون فهمید که این رفتار اصلاً درست نیست.