واقعا هیزه و چشم چرون؟

سلام وقت بخیرنمیدونم وسواس فکریه یا چیههمش به این فکر میکنم که وقتی با همسرم میریم بیرون نگاهش میوفته به دخترهامثلا اونشب جلوی یه کلوپ وایستاده بودیم که چنتا دختر توش بودن، من داشتم با تلفن حرف میزدم، چند ثانیه نگاه کرد به داخل کلوپ سرشو برگردوند و باز دوباره نگاه کرد، وقتی پرسیدم چرا گفت تعجب کردم که دختر تو کلوپه(چون معمولا ما ورژن پسرونه شو دیدیم)همش صبحو شب به همین موضوع فکر میکنم که نکنه همش نگاه میکنه و دوست داره نگاه کردن رواگرچه خیلی هم منو دوست داره و منم همینطورما تو عقدیم من 20 اون 27 سالشهبهشم گفتم قسم خورد که اشتباه فکر میکنمب نظرتون نگاها طبیعی هست؟یه سری دیگه هم وقتی از راه رسیدیم به مقصد مون یه دختر داشت از بالا رد میشد 2 ثانیه با چشماش دنبالش کردنمیدونم کنجکاوه طبیعیه یا من حساسم و دارم از درون خودمو میخورم
مرجان مجرب
روانشناس،زوج درمانگر
باید ایشان را دید،،،،بعضی وقت ها نگاه یه عادته،،،همه رو نگاه میکنه،،یا از یک هدفه فقط دخترهارو نگاه میکنه،توجه کنید ببینید که آیا همه رو نگاه می‌کنه یا فقط دخترها لطفاً به روش نیارید متوجه اش نکنید دفعه بعد میگه آره خوب میکنم نگاه میکنم برای همین به رو آوردن بسیار اشتباه است

تجربه های یاری دهنده

هنوز تجربه‌ای ثبت نشده است.