بچه شما بشه ناف آمریکا ،،،ایا انسان مفیدی خواهد بود؟,آیا مهربانی را بلد هست؟ازار برای دیگران دارد یا ندارد؟ شما در هر کجا زایمان کنید محل تولد همان خواهد شد،،اسلامشهر چه بدی داره؟ تهران مثلاً کجاست؟ چی میخواد بشه ؟؟ بهش کار نمیدن؟زن نمیدم چرا اصلا فکر کردم پسره ؟؟ حالا شما افسردگی پس از زایمان هم دارید لطفاً بگذارید زمان بگذرد