سلام دوستان، راستش خیلی وقته که من با این اختلال ( شخصیت مرزی) به صورت شبانه روز دست و پنجه نرم میکند بخدا دیگه دیوونه شدم ۴ بار اقدام به خودکشی کردم اما متاسفانه زنده موندم کسایی که این اختلال رو دارن میفهمن من چی میگم از یه طرف عاشق رابطه ام و از طرف دیگه متنفر از رابطه از جنس های مخالف خودم دیگه سرد شدم نمیدونم باید چیکار کنم پیش روانشناس هم رفتم