مصرف داروی اعصاب رو ادامه بدم؟

داروی اعصابسلام حدود هشت ما به خاطر وسواس فکری قرص اعصاب میخوردم سرترالین و رهاکین و تریفئوپرازین به تدریج بعد هشت ماه قطع کردم الان چند هفته است اصلا مصرف ندارم.ولی هنوز خیلی خواب آلودم و زیاد میخوابماحساساتم دیگه مثل قبل نیست انگار خیلی کم رنگ شدن مثلا قبلا شعر میخوندم موزیک گوش میکردم الان دیگه نهمیل جنسیمم کم شده و کلی فرق کرده حس و حالم مثل قبل نیست البته افکار وسواسیمم کنترل شدهمیخوام بدونم همین جوری میمونم یا دوباره مثل قبل پرانرژی میشم؟
مرجان مجرب
روانشناس،زوج درمانگر
چقدر بد،،،،،سریع بروید روانپزشک نیاز به دارو دارید اما داروی قبلی ها نه،،داروی جدید سرخود دارویی را کنار نگذارید

تجربه های یاری دهنده

هنوز تجربه‌ای ثبت نشده است.