من خیلی خسته ام

سلام خانمی هستم ۲۹ساله.متاهل ۹سال هست ک ازدواج کردم و ۳تا بچه دارم .از زندگی شخصی خودم خسته شدم.اکثر اوقات ناراحت و گرفته هستماحساس تنهایی شدید میکنم. دوستدارم به شهر و استانی دور از همه برم و دیگه به شهر خودم یا همسرم برنگردم.از بچگی شاید حدود سن ۱۵سالگی به بعد تا الان به عقب ک نگاه میکنم بیشترش از خودم بریدم و خستمبااینکه اکثرا دیگران فکر میکنن من موفق هستم اما من از خودم خیلی خیلی خستم .‌چیکار کنم ک حالم بهتر بشه .؟ممنون از سایت خوب شما
مرجان مجرب
روانشناس،زوج درمانگر
زود ازدواج کردن و مادر ۳ تا بچه بودن آسان نیست ،،،فقط خیلی خسته هستید و نیاز دارید برای خودتان باشید،،برای خودتان وقت بگذارید ،،ارایشگاه،،استخر،،،ورزش،،کمی از خانه دور شوید از همسرتان بخواهید که شرایط را برای شما مهیا کند،،سری به خودتان بزنید

تجربه های یاری دهنده

هنوز تجربه‌ای ثبت نشده است.