سلام خانمی هستم ۲۹ساله.متاهل ۹سال هست ک ازدواج کردم و ۳تا بچه دارم .از زندگی شخصی خودم خسته شدم.اکثر اوقات ناراحت و گرفته هستماحساس تنهایی شدید میکنم. دوستدارم به شهر و استانی دور از همه برم و دیگه به شهر خودم یا همسرم برنگردم.از بچگی شاید حدود سن ۱۵سالگی به بعد تا الان به عقب ک نگاه میکنم بیشترش از خودم بریدم و خستمبااینکه اکثرا دیگران فکر میکنن من موفق هستم اما من از خودم خیلی خیلی خستم .چیکار کنم ک حالم بهتر بشه .؟ممنون از سایت خوب شما