سلام من و اقایی همدیگه رو خیلی دوست داریم و در همه زمینه ها به هم میخوریم و رابطه دو ساله بسیار خوبی باهم داریم مشکلی ک هست خانواده ایشون گواهی سلامت میخوان و من در نوجوانی بهم تجاوز شده و از ترس و نفهمی چن باری با اون فرد رابطه داشتم و خیلی وقت ازون میگذره الان این اقا از همه اینا خبر داره و قبول کرده اما خانواده ش خیلی سنتین حتی رسم زفاف هم دارن من بهشون گفتم با خانواده صحبت کنه ک ما ازین رسما نداریم و توهین ب دختر میدونیم ایشون صحبت کردن خیلی بد برخورد کرده بودن دعوای شدید حتی میخواستن به خانواده من زنگ بزنن و گفتن اگه مشکلی نداشته باشه میاد معاینه وگرنه بدکاره ست و حتما مشکل داره و میخواستن ابروی هردومونو ببرن الان واقعا گیر کردیم نمیدونیم چیکار کنیم خیلی همو دوس داریم