چکار کنم؟ بهم تجاوز شده بود

سلام من و اقایی همدیگه رو خیلی دوست داریم و در همه زمینه ها به هم میخوریم و رابطه دو ساله بسیار خوبی باهم داریم مشکلی ک هست خانواده ایشون گواهی سلامت میخوان و من در نوجوانی بهم تجاوز شده و از ترس و نفهمی چن باری با اون فرد رابطه داشتم و خیلی وقت ازون میگذره الان این اقا از همه اینا خبر داره و قبول کرده اما خانواده ش خیلی سنتین حتی رسم زفاف هم دارن من بهشون گفتم با خانواده صحبت کنه ک ما ازین رسما نداریم و توهین ب دختر میدونیم ایشون صحبت کردن خیلی بد برخورد کرده بودن دعوای شدید حتی میخواستن به خانواده من زنگ بزنن و گفتن اگه مشکلی نداشته باشه میاد معاینه وگرنه بدکاره ست و حتما مشکل داره و میخواستن ابروی هردومونو ببرن الان واقعا گیر کردیم نمیدونیم چیکار کنیم خیلی همو دوس داریم
مرجان مجرب
روانشناس،زوج درمانگر
مطمئنید با این خانواده می‌خواهید وصلت کنید؟؟ از پارتنر خود بخواهید بار مشکلات را به دوش بکشد و از شما حمایت کند و به خانوادش بگوید رسم بی رسم،،خودم اقدام کردم و تست سلامت دست خودمه،،یک پسر فقط خودش میتواند از پس خانواده خود بر بیاید

تجربه های یاری دهنده

هنوز تجربه‌ای ثبت نشده است.