در زندگی با مادرشوهرم چکار گنم ؟

سلام وقتتون بخیرمن بخاطر مشکلات مالی مجبورم که شروع زندگیم متاهلیم رو طبقه پایین خونه مادرشوهرم زندگی کنمواقعیت ازشون بدی ندیدم و خیلی هم باهاشون خوش میگذره بهمدر حال حاضر تقریبا وسایلامو چیدم ولی اونجا زندگی نمیکنم و خونه باباممموقع چیدن وسایل مادرشوهرم اومدن و به سلیقه خودشون تمام چیدمانی که من انجام داده بودم رو تغییر دادن و من هیچ واکنش بدی نشون ندادمامروز متوجه شدم کلید خونه رو از شوهرم گرفتن که برن داخل خونه و کارای مونده رو انجام بدنواقعیت من دلم نمیخواد دعوا راه بندازم ولی میدونم در ابتدای کار باید جلوی این رفتار رو بگیرم . لطفا بهم یاد بدید چطور با سیاست مانع از پیشروی دخالت ایشون بشمدر ضمن مشکلی با شوهرم ندارم و خیلی ازم حمایت میکنه . ولی نمیخوام با رفتار نسنجیده باعث دعوا بین مادر و پسر بشم
مرجان مجرب
روانشناس،زوج درمانگر
با همسرتان صحبت کنید چون میگید حمایت می‌کنید بهش خواسته خودتان را بگویید اینکه مادرتو دوست دارم ممنون هستم که خونه رو چیدن اما یه حریم خصوصی داریم و دوست ندارم کسی حتی خانواده خودم (الکی😁)واردش بشه شما فقط از طریق همسرتون وارد بشید

تجربه های یاری دهنده

هنوز تجربه‌ای ثبت نشده است.