من ۱۹ سالمه و شاغلم یه داداش ۱۲ ساله دارمپدر ما ۵ ساله فوت کردن و مادرم انسان مریض و بیمارگونه ای هست چون زود ازدواج کرده رفتار بچه گانه حس میکنم زیاد دارهزمانی ک پدرم در قید حیات بود متوجه شدم حتی بهش خیانت میکنه با پسرای مجرد!!!!الان یه اقا پیدا شده میخواد باهاش ازدواج کنه این اقا وقتی طلاق میگیره پسر خودش رو میزاره خونه خالش زندگی کنه یعنی بچه خودشو ول میکنت میره ! ما چجوری انتظار داشته باشیم با منو داداشم خوب باشه؟؟ تازه خیلی ام به مامانم تاکید داره که بلد نیست بچه بزرگ کنه و نیازه یه مرد تو خونه باشه!!(برای اینکه من با دوستام میرم کافه اینا بد میدونن)🤦🏻♀️مادرم حرف منطقی رو متوجه نمیشه چیکار کنم ؟ با داغون ترین خاستگاری ک اومد سراغم برم؟؟؟