آیا من اختلال شخصیت مرزی دارم؟

سلام دوستان، راستش خیلی وقته که من با این اختلال ( شخصیت مرزی) به صورت شبانه روز دست و پنجه نرم میکند بخدا دیگه دیوونه شدم ۴ بار اقدام به خودکشی کردم اما متاسفانه زنده موندم کسایی که این اختلال رو‌ دارن میفهمن من چی میگم از یه طرف عاشق رابطه ام و از طرف دیگه متنفر از رابطه از جنس های مخالف خودم دیگه سرد شدم نمیدونم باید چیکار کنم پیش روانشناس هم رفتم
مرجان مجرب
روانشناس،زوج درمانگر
جناب دارو لازم دارید در کنارش رواندرمانگر ،هردو باهم ،

تجربه های یاری دهنده

هنوز تجربه‌ای ثبت نشده است.