سلام وقت بخیر. من بعد چندین اتفاق بد توی زندگیم.کم اوردن مالی .رفتن همسر .لغزش بعد از هشت سال ..بستن مغازه و رفتن ب پیک موتوری و دو ساله کاری کردن برای برگشتن خانمم و ساختن زندگی و بشدتت دوست داشتن خانمم ..نا امید شدنم بعد دوسال تلاش های بی جواب و به شدنم الان ی ساله که مثل مرده متحرک گوشه خونه افتادم و تازه با بدبختی ی ماهه امدم که باز بلند بشم و رفتم مشاوره قرص فلوکستین 20 مصرف میکنم این ی ماه بعد از هفته سوم تا چهارم افتضاح ترین حالت ممکن رو داشتم ولی خدارو شکر الان خیلی بهترم .ولی تا امید بی انگیزه بدونه هیچ هدفی فقط دارم برای برگشتن ب زندگی دست پا میزنم .مشاورهای که رفته بودم بخاطر پیام های زیادم طی این یک ماه همش باهام دعوا داشت حتی با اینکه بهش گفته بودم نیاز نیست بخونید چت های منو وای بازم فایده نداشت همون سرزنش کردن چیز گفتن و آخرش هم رها کردن رو خیلی بد و بد موقع دوباره بهم هدیه داد .الان هم آدرس و شماره یکی از همکار خاش رو داده بهم من چیکار باید بکنم ب شدنتاحتیاج بردیده شدن و تایید شدن و… دارم ولی نمیدونم چرا این چنتا کار ساده رو توی این همه آدم یکی نیست س مدت برای من انجام بده تا من بتونم خودم رو جمع کنم .