سلام ۱۹سالمه یک سال هست ازدواج کردم چهارسال عقد و نامزدی بودم دیپلم گرفتم الان درس نمیخونم بیکارم تو خونه حوصلم سر میره بچه هم خیلی دوس دارم کلی هم مسافرت وگشت و گذار کردیم الان موندم چکار کنم هم بچه دوس دارم هم میترسم خیلی زود باشه
برای اینکه حوصله اتون سر رفته بچه نیارید
بچه بیارید تا تربیت کنید تا پیر شوید تا مادری کنید
شرایط مالی خوب بود،،همسرتلن اگر حامی و تکیه گاه هست اقدام کنید