سلام. من چند سال پیش یوهو تو خواب تنگ نفس شدم از ترس خفگی بیدار شدم. نمیتونستم آب دهنمو قورت بدم. نفسمم تکمیل نمیشد. هر آزمایشی هم که دادم مشکلی ندارم. همش تو شکمم احساس سنگینی میکنم. هر دکتری رفتم میگن از لحاظ جسمی مشکل نداری. ممنون میشم راهنمایی کنید