سلام خانم مجرب گل،خیلی از پاسخ های شما خوشم میاد، رک ، دقیق و واضح ،گاهی به همراه طنز قشنگی ک در پاسخهایتون هست.لطفا راهنماییم کنیدمن خیلی خودمو کم میبینم ،در برخورد با خاستگارها و همه دوستانم هول میشم و نمیدونم چطور رفتار کنم ،بعدا میشینم رفتارم رو تحلیل میکنم میبینم چقدر سطحی بودم.و بد واکنش دادم.مسئله من چیه و چیکار کنم؟