مسئله من چیه و چیکار کنم؟

سلام خانم مجرب گل،خیلی از پاسخ های شما خوشم میاد، رک ، دقیق و واضح ،گاهی به همراه طنز قشنگی ک در پاسخهایتون هست‌.لطفا راهنماییم کنیدمن خیلی خودمو کم میبینم ،در برخورد با خاستگارها و همه دوستانم هول میشم و نمیدونم چطور رفتار کنم ،بعدا میشینم رفتارم رو تحلیل میکنم میبینم چقدر سطحی بودم.و بد واکنش دادم.مسئله من چیه و چیکار کنم؟
مرجان مجرب
روانشناس،زوج درمانگر
خانم مجرب گل 😁 مسأله کمبود اعتماد به نفس و خود کم بینی هست که باید ریشه یابی شود و روی آن کار شود نیاز به چندین جلسه تراپی و مشاوره هست فقط جلسه و گفتگو و تکنیک ،،،چیزی نیست که بشه اینجا بهتون یاد داد،،همش در راستای گفتگو باهم هست

تجربه های یاری دهنده

هنوز تجربه‌ای ثبت نشده است.