مشکلات اعصاب گرفتن بعد زایمان. بخاطر اسلامشهر

سلام بنده زمان زایمان به دلیل بیخیالی دکترم و مسائل مالی مجبور شدم در اسلامشهر زایمان کنم ولی من موقتا ساکن اینجا هستم… بعد زایمان وقتی همسرم شناسنامه بچه رو آورد من تا دو روز گریه کردم که چرا محل تولد اسلامشهر خورده من فکر میکردم مینویسه تهران شهرستان اسلامشهر ولی زده اسلامشهر مرکزیولی صادره از تهران از اون وقت تا الان که 6 ماه گذشته احساس گناه میکنم میگم چرا نتونستم کاری کنم واقعا ناراحتم و گاهی گریه میکنم به همسرم میگم باید عوضش کنی… چطور میتونم خودم رو آروم کنم؟ واقعا اذیت میشم
مرجان مجرب
روانشناس،زوج درمانگر
بچه شما بشه ناف آمریکا ،،،ایا انسان مفیدی خواهد بود؟,آیا مهربانی را بلد هست؟ازار برای دیگران دارد یا ندارد؟ شما در هر کجا زایمان کنید محل تولد همان خواهد شد،،اسلامشهر چه بدی داره؟ تهران مثلاً کجاست؟ چی میخواد بشه ؟؟ بهش کار نمیدن؟زن نمیدم چرا اصلا فکر کردم پسره ؟؟ حالا شما افسردگی پس از زایمان هم دارید لطفاً بگذارید زمان بگذرد

تجربه های یاری دهنده

هنوز تجربه‌ای ثبت نشده است.