سلام وقتتون بخیرمن تازه دو ماهه نامزد کردم نامزدم مهندس ناظر نقشه برداری تایم خیلی زیادی سرکاره من خودمم توی یه شرکت دانش بنیان کار میکنم و دانشجوی دکتری هستم ما تقریبا سه سال باهم دوست بودیم توی این سه سال همیشه باهم تعامل داشتیم برای هم وقت میذاشتیم و همه رابطمون بر اساس چارچوب بود حتی باهم تراپی هم میرفتیم. اون زمان من خودم آدم بیخیال تری بودم و درگیر درس بودم بیشتر. نامزدم با اینکه همیشه شلوغ بود اما تایم بیشتری برام میذاشت. من خیلی خودم رو گره نزده بودم به رابطه.اما از وقتی این قضیه رسمی شده و عقد کردیم کمتر توجه میکنه خیلی جاها یادش میره زنگ بزنه و پیام بده اینم بگم ما از هم دور هستیم و نامزدم ساکن جایی هست که من دانشجوی اونجا هستم. هفته پیش من برای کار اداری رفتم دانشگاه. این آقا چند روزی که من اونجا بودم کارش رو تعطیل کرد اما گوشیش همش زنگ میخورد و همش بابت کارش باهاش تماس میگرفتن همش دنبال کارش بود با اینکه کنار من بود هم همش فکرش مشغول بود و از کارش حرف میزد من چند بار با مهربونی و ناز ازش خواستم وقتی کنارمه بیشتر به من توجه کنه و حرف بزنه ولی همچنان ادامه داد تا اینکه من خیلی جدی باهاش حرف زدم و گفتم نمیتونم اینجوری ادامه بدم و من قهر کردم.قهر کردنم باعث شد بهش بربخوره تا روزی که من برگشتم خونه سرسنگین بود و خیلی بهم توجه نمیکرد موقع خداحافظی بمن گفت رسیدی خونه بهم زنگ بزن حتی توی مسیر بمن زنگ نزد و من هم بهش اطلاع ندادم. دیدم رفتارش همین مدلی ادامه داره باز هم من شکایت کردم بمن گفت تو خیلی غر میزنی و همیشه داری شکایت میکنی الان دو سه روزه که دیگ پیام نمیده من خودمم سرکار هستم باید تمام حواسم به کارم باشه اما متاسفانه فکرم اصلا تمرکز نداره من چه واکنشی باید نشون بدم میدونم بخوام شکایت کنم همه چی خراب تر میشه باز هم صبر کنم خودش پیش قدم بشه! ؟ خودم نمیخوام غرورمو خورد کنم….