داروی اعصابسلام حدود هشت ما به خاطر وسواس فکری قرص اعصاب میخوردم سرترالین و رهاکین و تریفئوپرازین به تدریج بعد هشت ماه قطع کردم الان چند هفته است اصلا مصرف ندارم.ولی هنوز خیلی خواب آلودم و زیاد میخوابماحساساتم دیگه مثل قبل نیست انگار خیلی کم رنگ شدن مثلا قبلا شعر میخوندم موزیک گوش میکردم الان دیگه نهمیل جنسیمم کم شده و کلی فرق کرده حس و حالم مثل قبل نیست البته افکار وسواسیمم کنترل شدهمیخوام بدونم همین جوری میمونم یا دوباره مثل قبل پرانرژی میشم؟