وضعیت روانی سالمی دارم؟

اعصابم خوردهقبلا همیشه ۲۰ میشدمالان ته زورم اینه میشم ۱۴ ۱۵نمیدونم چم شدههیچی نمیتونم حفظ کنمحوصله هیچی ندارمخسته شدم ، از خودم، از بقیههیچ چیزی حالمو خوب نمیکنههیچ چیز از ته دل نمیخندونتمحتی تولدم اصن برام مهم نبودهیچیو نمیتونم حفظ کنمو در کل ، حافظه و هوش تحلیلی م خیلی خیلی ضعیف شدهاحساساتی هم ندارمدیگه هیچ چیز برام مهم نیستخسته شدمیکی دو ساله اینجوریمکل روزمو تو اتاق میگذرونمشبا بزور میخوابمبا اینکه غذام خیلی کمتر شده ۱۰ کیلو اضافه کردمکنترل زیادی رو خودم و اعصابم ندارممدام کلافه و بیحال و خستم
مرجان مجرب
روانشناس،زوج درمانگر
اول از همه به یک رواندرمانگر مراجعه کنید بعد به روانپزشک ،،،تشخیص بنده افسردگی حاد هست و دارو نیاز دارید ،دارو در کنار جلسات تراپی بسیار حال شمارا خوب خواهد کرد

تجربه های یاری دهنده

هنوز تجربه‌ای ثبت نشده است.