چرا طلاق نمی گیرم ؟

12 ساله خودم تنهایی تو سختی های و شادی ها کنار خودم بودم عملا تنهایی زندگی کردم هر وقت مشکلی برام پیش اومده مدام سرزنشم کرده سعی کرده اعتماد به نفس منو بگیره به همه چیز و همه کس شک داره هیچ مهمونی خونه ما نیومده با هیچکس رفت و آمد نداریم دوتا بچه دارم که همیشه منو اونا با هم میریم بیرون… اگر با اون جایی بریم اونقدر میره تو فکر و خیال که حس و حال مارو میگیره با خانواده خودشم رفت و آمد نداره درست سر کارش نمیره همش تو خونه ست تنها تو اتاق یا خواب یا تو فکر و خیال با اینکه قرض و اجاره و… نداریم. من از نظر مالی مستقلم یک خونه و ماشین داریمولیچرا طلاق نمیگیرم؟ از چی میترسم؟ واقعا بخاطر بچه ها ست یا میترسم؟ نمیدونم
مرجان مجرب
روانشناس،زوج درمانگر
گاهی اوقات گمان میکنید ترس هست و گاهی ناتوانی،،،اما شما در عین بی نیازی از همسرتان به او نیازمند هستید انگار پذیرفته اید که ایشان اینگونه هست،،عادت؟وابستگی؟بچه ها؟ همش میشه انتخاب ماندن برای شما ،،،شما انتخاب کردید که شرایط همین گونه هست،،،برای انتخاب ماندن یا نماندن یه گزینه هست به اسم جرات،،،برای داشتن جرات نیازمند همرا یک مشاور دارید تا تصمیم جدی بگیرید

تجربه های یاری دهنده

هنوز تجربه‌ای ثبت نشده است.