بعد از 15 سال زندگی مشترک کم آوردم مالی و رفتنش
سلام وقت بخیر. من بعد چندین اتفاق بد توی زندگیم.کم اوردن مالی .رفتن همسر .لغزش بعد از هشت سال ..بستن مغازه و رفتن ب پیک موتوری و دو ساله کاری کردن برای برگشتن خانمم و ساختن زندگی و بشدتت دوست داشتن خانمم ..نا امید شدنم بعد دوسال تلاش های بی جواب و به شدنم الان ی ساله که مثل مرده متحرک گوشه خونه افتادم و تازه با بدبختی ی ماهه امدم که باز بلند بشم و رفتم مشاوره قرص فلوکستین 20 مصرف میکنم این ی ماه بعد از هفته سوم تا چهارم افتضاح ترین حالت ممکن رو داشتم ولی …