چگونه از دعواهای تکراری در رابطه عاشقانه جلوگیری کنیم؟
سلام من تقریبا ۳ ساله با یه پسر رابطه داشتم و دعوامون شد و جدا شدیم(یعنی او ازم جدا شد من کلی گفتم بزار درستش کنیم گفت نمیخوام و رفت) بعد دو ماه اومد گفت که خیلی پشیمونم و منو ببخش و یک فرصت دیگه بهم بده و تو فقط باش تا من همه چیو درست کنم خب منم بهش گفتم که نمیخوام و چون این مدت من خیلی عذاب کشیدم و دیگه نمیخوام این چیزارو تجربه کنم و اونم گفت که قول میدم که هیچ کدومش پیش نمیاد خب منم یه فرصت بهش دادم م الان چند ماهه …