من خیلی خسته ام
سلام خانمی هستم ۲۹ساله.متاهل ۹سال هست ک ازدواج کردم و ۳تا بچه دارم . از زندگی شخصی خودم خسته شدم.اکثر اوقات ناراحت و گرفته هستم احساس تنهایی شدید میکنم. دوستدارم به شهر و استانی دور از همه برم و دیگه به شهر خودم یا همسرم برنگردم. از بچگی شاید حدود سن ۱۵سالگی به بعد تا الان به عقب ک نگاه میکنم بیشترش از خودم بریدم و خستم بااینکه اکثرا دیگران فکر میکنن من موفق هستم اما من از خودم خیلی خیلی خستم . چیکار کنم ک حالم بهتر بشه .؟ ممنون از سایت خوب شما